Vehetek be fájdalomcsillapítót FDM kezelés előtt?

2021.12.19

Nagyon fáj, tudom, mégis arra kérlek, hogy FDM kezelés előtti 6-8 órában ne vegyél be fájdalomcsillapítót.

Hidd el, nem akarlak kínozni, jó okom van rá, hogy erre kérjelek.

Az FDM (Fascia Disztorziós Model) kezeléshez ugyanis szükség van arra, hogy mutasd, hol és hogyan fáj. Te leszel a tolmács, aki közvetít a fájdalmas kötőszöveti disztorzió és köztem.

A különböző disztorziók ugyanis különbözőképpen fájnak, ezeket a fájdalmakat viszont a világ minden táját ugyanúgy mutatjuk. Onnan fogom tudni, hogy milyen nyelven szólítsam fel a disztorziót a távozásra - azaz milyen kezelési technikát alkalmazzak- , hogy te hogyan mutatod, hol fáj. Így nincsenek nyelvi akadályok, nem mondhatja, hogy nem érti, mit akarunk tőle: szedi a cókmókját és távozik.

Namármost, ha te bedobsz egy-két Cataflamot a kezelés előtt, azzal egy zoknit tömsz a disztorzió szájába és háromszor le is ragasztod egy masszív ragasztószalaggal. Nemhogy nem fogom tisztán érteni, milyen nyelven szóljak hozzá, de némi fojtott nyöszörgésen kívül nem sok mindent fog üzenni. Ha ő meg én nem értjük egymást, drasztikusan romlik a terápia hatékonysága, nem hozza a várt eredményt.

Ezért aztán arra kérlek, hogy legyél erős és bátor, és bírd ki, hogy a kezelés után aztán ne is legyen szükség fájdalomcsillapítóra. Ha nem tudunk közeli időpontot egyeztetni, akkor a kezelés előtti napokon - ha feltétlenül szükséges - vehetsz be gyógyszert, az nem fogja befolyásolni a terápiát.

További érdekességeket az FDM-ről  itt találsz.