Viscerális terápia

Mi az a viscerális terápia?

A viscerális terápia a belső szervek optimális működésének elérését, visszaállítását célozza. Olyan manuális kezelés, aminek során a szervek környezetében felkutatjuk az esetleges összenövéseket, letapadásokat, majd ezek lágy, manuális fogásokkal történő oldásával visszállítjuk a szervek optimális külső és belső mozgásait, biztosítjuk a jó minőségű vérellátását, vénás- és nyirokelfolyását. Kellően rugalmas, jó minőségű szövetkörnyezetben az agy is képes optimálisan szabályozni az adott szerv működését. A viscerális kezelés következtében nemcsak a normál szervfunkciókat tudjuk helyreállítani, de a szervek körüli összenövések, letapadások miatt kialakuló mozgásszervi fájdalmakat, mozgástartomány beszűküléseket is sikeresen tudjuk kezelni.

Néhány példa arra, hogy mikor érdemes alkalmazni a viscerális terápiát:

• Nem megmagyarázható eredetű mozgásszervi panaszok esetén
  • Nagyobb betegségből való felépülést követően, különösen nagy mennyiségű gyógyszer szedése után/során
  • Post Covid szindróma esetén
  • Hasi, mellkasi, kismedencei műtétek után (laparoszkópos műtét után is)
  • Nőgyógyászati problémák esetén: fájdalmas menstruáció, endometriózis, petefészek ciszták, kivizsgálás után sem megmagyarázható kismedencei fájdalmak
  • Szülés utáni esetleges problémák esetén
  • Reflux, hiatus hernia esetén
  • Emésztési, bélműködési panaszok esetén
  • Nem megmagyarázható eredetű magas vérnyomás esetén

Fontos, hogy az esetleges belszervi fájdalmak esetén történjen előzetes  kivizsgálás. Aktív tumoros páciensek kezelése kizárólag írásos orvosi javaslatra történhet.

Az időpont foglalóban a problémamegoldó kezelést válaszd.